Zjedz coś zdrowego!
W czasie ciąży mięśnie jelit są słabsze niż zazwyczaj.
Przyczyną jest obniżenie napięcia mięśni, związane ze wzrostem Twojego dziecka oraz zbliżającym się porodem oraz brak witaminy B (głównie kwasu foliowego). Proponujemy:

  • Zrób samodzielnie koktajl zawierający wiele witamin: Wymieszaj jedną łyżkę stołową kremu orzechowego z łyżką jogurtu naturalnego. Dodaj zmiksowane owoce – pół mango, kiwi oraz banan. Powstały mus wymieszaj z sokiem z dwóch pomarańczy.
  • Zaopatrz lodówkę w świeżą, możliwie nie przetworzoną żywność.
  • Chrup świeże warzywa i owoce.
  • Jeśli masz ochotę na coś słodkiego możesz zjeść bakalie.
 

Porada dnia


Uprawiaj sport!
To dobry sposób na zły nastrój i doskonałą kondycję fizyczną.
Pamiętaj, że sport powinien sprawiać Ci przyjemność. Wybieraj ćwiczenia, w których nie ma ryzyka upadku. Każda kobieta może wybrać sobie odpowiednią dyscyplinę.

Więcej …

Kalkulator ciążowy

Wpisz pierwszy dzien ostatniej miesiączki:
Dzień: Miesiąc: Rok:


Kontakt

Lidia Ruta

ul. Żulińskiego 8

20-706 Lublin

tel. kom. 607 217 417